U četvrtak, 02.07.202020. u 9 sati u Rooftop Lateral Baru s panelom na temu “Povratak vrijednostima” predstavljen je prvi broj magazina BRENDfulness.
Dhar media, izdavač Brend kulture koja postaje BRENDfulness izlazit će i u tiskanom izdanju, posvećena je promicanju organizacijske kulture svih svojih 10 godina poslovanja. Naša kultura počiva na dharmi u čijem je srcu svrha – svrha koju osjeća svaki zaposlenik kao dio organizacijske cjeline. Kada su svrha djelatnika i svrha organizacije poravnate, pričamo o kulturi vođenja.
Kako bismo još jače i glasnije pričali i educirali o organizacijskoj kulturi koja prije svega počinje u nama samima – u našim zaposlenicima i našem kolektivu, odlučili smo rebrendirati Brend kulturu, koja je pod tim imenom izlazila petu godinu, u BRENDfulness.
„Generacija “Z” koja je odrastala u online svijetu, izložena instant rješenjima da bi se osjećala smislenom, potražit će neke nove vrijednosti tražeći sebe. Napustit će stare paradigme i zagristi u jasnoću promjene – htjeli to mi ili ne prihvatiti. Zato je vrijeme da se prilagodimo, da zaoremo dublje u te naše poslovne priče – ispod vizije uspjeha krije se puno rada na sebi, u timu, na misiji i prema nekim novim “starim i pravim“ vrijednostima. Tko je hrabar, krenut će tim putem i mijenjati svijet. Tko nije, ostat će osrednji igrač tržišta rada. Stoga Vas pozdravljam u misiji promocije organizacijske kulture utemeljene na dharmi.“ – Izjavila je Lea Brezar, CEO Dhar media, vodeća zagovarateljica dharmičkog pristupa poslovanju.
Komentrajući stanje hrvatskog poduzetništva u jeku krize uzrokovane pandemijom, sugovornici panela „Povratak vrijednostima“ složili su se kako su prave vrijednosti na kojima počiva poslovanje temelj bez kojeg u krizama tonemo.
„Moja vrijednost je služenje klijentu. Sebe vidim kao pomoć, jer posao me treba. U poslu smo skupa i na taj način se ne borim protiv vjetrenjača, rekao je Slaviša Brezar, vlasnik i kreativni direktor Dhar medie.
„Sve organizacijske promjene počinju na razini pojedinca. Prvo s čime se čovjek suočava u tome je strah od promjene, strah od nepoznatog i gubitak komfora, priznavanje svojih slabosti. Najvažnije je suočiti se s tim strahovima.“, izjavila je Zrinka Jezdić, dipl. med. teh., clin.aromath., Institut Aromavita.
„Sve organizacije se moraju mijenjati da bi opstale. Pri tome moramo mijenjati kut iz kojeg gledamo svoju priču, ali ne i samu priču – naše vrijednosti koje opstaju. Naše vrijednosti su najvažnija imovina koju imamo, što se posebno pokaže u krizama.“, poručila je Jadranka Boban Pejić, suosnivačica i direktorica tvrtke Biovega.
„Kriza uzrokovana pandemijom je pokazala kako su poslodavcima, pa tako i nama, vlastiti zaposlenici na prvom mjestu – ne prodaja. Najvažnija nam je iskrena i otvorena komunikacija sa svim zaposlenicima, definiranje zajedničkog cilja i stjecanje njihovog povjerenja da ćemo do njega doći.“, izjavila je Bojana Božanić, direktorica Lider medije.
„Za poduzetnike je najvažnije razviti vještinu agilnosti i fleksibilnosti. Poduzetnik je trska – čvrsto ukorijenjen u vrijednosti, ali se njiše u skladu s okolnostima, jer na njih ne možemo utjecati. Uvijek možemo odabrati kako reagiramo na okolnosti.“ poručila je Kristina Ercegović, serijska poduzetnica, pokretačica projekta Business Café te portal Žene i novac. Panel je vodila Stella Ćaleta, junior savjetnica za odnose s javnošću, Dhar media