U proljeće 1999. David Phillips naišao je na reklamu Healthy Choice food company koja je nudila 500 nagradnih milja za svaki poslani barkod s nekog njihovog proizvoda.
Da bi stvar bila još i bolja kompanija je ponudila da će za sve pristigle kupone do 21.5. dati duplo nagradnih milja, znači 1000 po jednom barkodu.
Phillips, koji je tražio najjeftiniji mogući način da svoju obitelj povede na put u Europu, vidio je tu reklamu kao mogućnost. Brzim pregledom svih artikala te kompanije u prodavaonici zaključio je da je najjeftiniji proizvod čokoladni puding.
Odlučio je da će kupiti svaki čokoladni puding koji nađe u svom gradu.
Završio je kupnju sa 12 500 čašica čokoladnog pudinga dva tjedna prije zadanog roka.
Ali tu se suočio s problemom. Trebalo je skinuti sve te barkodove s čašica za puding.
On i njegova obitelj su neumorno skidali ali su shvatili da neće imati dovoljno vremena i skinuti sve do finalnog datuma.
Phillips je potom došao na još jednu kreativnu ideju. Donirao je sve pudinge humanitarnoj organizaciji “Vojska spasa” gdje su volonteri koji su bili zaduženi za podjelu pudinga skidali barkodove i vraćali ih njemu. Vojska spasa je dobila pudinke, Phillips i njegova obitelj barkodove.
Kada je sve bilo gotovo Phillips je zaradio više od 1.2 milijuna nagradnih milja.
Sa svojom investicijom od oko 3,400 dolara dobio je dovoljno milja da on i njegova obitelj 31 puta lete u Europu.
Pitanje za razmišljanje:
Vidiš li ono što ti se događa kao mogućnost ili priliku?
Priča iz alata Ponits of you – John C. Maxwell – “Thinking for a Change”